sobota, 14 września 2013

Tatty Teddy po raz kolejny

Naszła mnie ochota znowu na Tatty Taddy  , bo fajnie mi się go komponuje . Teraz postanowiłam zrobić w wersji na bogato . Czyli wiele warstw , dużo serwetek " koronkowych " ( te są od Kasiuli , Oleńki i Biedronki ) , dwie wstążki, papiery , tym razem 4 , każdy inny , ale z dwóch kolekcji . Są też i 2 guziczki i cekinki , a także rozparcelowana  na czynniki pierwsze rameczka , koronka turkusowa i tiul , który uwielbiam .

Dziś w ten deszczowy ponury dzień moje zdjęcia są naprawdę mało ciekawe , w ogóle daleko mi do doskonałości w ich robieniu , a co dopiero w taki dzień .








Karteczkę z misiem i bałwankiem posyłam na wyzwania :

Ladybugs Crafts Ink Challenge snowmen

Christmas Card Challenges # 41 snowmen

Cute Card Thursday # 286 hip to be Square

CHNC # 42 cut it out

CHNC Extra for September anything goes

The Glory of Christmas Challenges anything goes

ABC Christmas Challenge 3 paper , 2 ribbons , 1 image

Just B Creative Crazy anything goes

Paper Creator's Crafts make it Christmassy

Card Mania Challenge 



































Deszczyk pada , jak wspomniałam wcześniej , nawet od kilku dni , toteż i na grzyby przyszedł czas , co prawda ja nie byłam , ale pochwalę się Wam jakie cudne i pyszne - część jedliśmy na obiad - grzybki dziś rano mój Karaś nazbierał, ponad 12 litrów . On jest wyjątkowo uzdolniony w tym temacie , widocznie ma radar w oczach ,chcesz się nabawić kompleksów lub zęby zagryzać, z zazdrości oczywiście , jedź z Karasiem na grzyby :)))) .










Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .



10 komentarzy:

  1. Very beautiful!
    Thanks for playing with us at Christmas Card Challenges this week!
    Monica - CCC DT

    OdpowiedzUsuń
  2. What a sweetie, thanks for sharing at CCC. Hugs x

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous crafting - thanks for sharing for both CHNC challenges and also The Glory of Christmas 'anything goes' - hope to see you again soon. x

    OdpowiedzUsuń
  4. No to żeś poszalała z tymi dodatkami... Kartka rzeczywiście na bogato :)
    PS. OJ poszłabym na grzyby ....

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous card! Thanks for joining us at Card Mania Challenges. Good luck and hope you'll join us again.

    OdpowiedzUsuń
  6. I just love your card...especially the gorgeous snowflakes and the pink and blue pp. The netting, pin and sparkly wreath make it really special. Thanks so much for joining in our Winter Wonderland challenge at LCI this fortnight xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful card ! Thanks for your participation at the Paper Creator challenge !
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. jest prześwietna, a te warstwy są wręcz niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wonderful layout and those layers of papers is fab! Just beautiful. So glad you joined us for our Recipe Challenge at ABC Christmas Challenge!
    Michelle B.
    ABC Design Team

    OdpowiedzUsuń
  10. Fabulous card and colours, and wow a bucket of fungi too! Thanks for Playing along with us this time at ABC Christmas Challenge, hugs Samantha :0)

    OdpowiedzUsuń