niedziela, 26 stycznia 2014

Słodkie zaproszenie urodzinowe

A teraz coś, co powstało przypadkowo zupełnie. Od jakiegoś czasu segreguję wszystkie swoje przydasie, ponieważ Karaś powiesił mi bardzo funkcjonalną półkę z przegódkami nad biurkiem. Podczas sprzątania odkryłam malutkie kolorowe bazy w Ikei, 11,5x11,5cm, które kupiłam kiedyś, jeszcze za czasów niescrapowych. Toteż teraz chciałam zobaczyć, czy nadają sie chociażby na małe urodzinowe zaproszonka. I  wyszło co wyszło, dodałam grafikę od Janet.





Małe zaproszenie posyłam na wyzwania :

The Pink Elephant Challenge - TPE234 Pink | Red | Your Choice

In the Pink #36 - Diecuts and Punches

Card&Scrap Utfordring # 68 Bruk bling














A tu ta wcześniej wspomniana baza :





Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .


5 komentarzy:

  1. Such a sweet card!
    Thanks for joining us at Card and Scrap:)
    Hugs, Heidi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna karteczka :) taka wesoła

    OdpowiedzUsuń
  3. Pretty card, thanks for joining us at card and scrap
    DT-Anita

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful card.
    Thanks for joining us at card and Scrap.
    DT-Gitte.

    OdpowiedzUsuń
  5. A really pretty card... I love the doily diecut.

    Thanks for sharing at In The Pink this time... hope to be able to welcome you back here soon..

    Christine x

    OdpowiedzUsuń