poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Kartka na czarno :)

Któregoś dnia będąc w ulubionym secondhandzie , gdzie zawsze kupowałyśmy z córką misie Tatty Taddy chociażby , zobaczyłam śliczną ozdobę , nie jakąś kiczowatą , wręcz przeciwnie , piękną , idealną na kartkę . Odpadła ona z jakiegoś ciuszka , a że nie wiadomo było z jakiego , dostałam ją od właścicielki w prezencie . Ze środka tego cuda również coś odpadło , a w środku były stare zabrudzenia po  kleju , ale tym zajął się mój Karaś i po kleju ani śladu . Ja zaś dokleiłam guzik , z bluzki , którą specjalnie kupiłam w tym samym sklepie , specjalnie dla tych guzików. Jeszcze słowo o tej ozdobie , jest metalowa , jednak nie za ciężka , wygląda jakby była zrobiona ze srebra , wszystko pięknie się mieni , szczególnie te kamienie przezroczyste .




Moją kartkę w odcieniu czerni , zrobiłam wg.mapki  Deconstructed Sketch Nr.112






Posyłam ja na wyzwania :


Kwiat Dolnosląski -  czarny 

Shelly's Image  - ozdobna klamra i guzik z bluzki

Sister Act Card Challenge

Crazy Challenge

Crafts & Me Challenges

Paper Crafting Journey 

2 Sister # 156

Just B Creative Crazy

Card Mania Challenge

Charisma Cardz Challenges

Ruby's Rainbow
















A oto jakie sobie wybrałam  digistemple ze sklepu Bugaboo Digi Stamps  , które wygrałam oczywiście , choć łatwo nie było , ściąnąć znaczy się ,  pomogła mi w tym  Katarzyna G , moja sympatyczna koleżanka z fejsbukowej grupy hafciarskiej . Kasiu , serdecznie dziękuję !!!

















Do dziś Candy na Cest Magnifigue Kit Club  :)









Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .


9 komentarzy:

  1. Piękną kartkę zrobiłaś. Nigdy bym nie pomyślała ze mozna użyć czarnego koloru do zrobienia czegoś takiego. I już przestań dziękować bo mi głupio ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! What a gorgeous creation! Thanks so much for joining our "August – OH SCRAP" challenge at Shelly's Images! Please come back and join us again real soon!!
    Darlene
    Shelly's Images Design Team
    SHELLY’S IMAGES BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne wykorzystanie czerni! Sama chyba w życiu nie odważę się na jej używanie! ale Twoja wcale nie jest smutna! jest elegancka i bardzo twórcza!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow what a beautyful creation. Thank you for joing the challenge "Oh Scrap" by Shelly,s Images. We hope to see you back real soon.
    Greetz
    Gerda

    Shelly's Images Design Team

    OdpowiedzUsuń
  5. this is so awesome!

    thank you so much for playing along with us at ruby's rainbow challenges!

    hugs and kisses from germany,
    silvi xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Stunning card.So stylish.Thank you for joining in with Ruby's Rainbow.Good luck.Hugs Debbie x

    OdpowiedzUsuń
  7. It's lovely.
    Thanks so much for joining us at Shelly's Images!
    Hugs Miranda
    Shelly's Images Design Team

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful card. Thanks for linking up at my Just Because Linky Party.

    Be blessed, Beckie
    Just B Creative Crazy

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorgeous! It's so elegant! Thank you for joining in the fun at Card Mania! Good luck!

    OdpowiedzUsuń