piątek, 22 listopada 2013

Świąteczna z ptaszkami wg mapki


Ta kartka powstała z papierów Zaczarowane Święta 001 i 003 Magiczej Kartki , wg mapki , zrobiłam ją dla koleżanki , która jakiś czas temu  zachwyciła mnie swoim prezentem , mam nadzieje , że ta kartka jej przypadnie do gustu :) .



Napisy od Jolagg


Karteczkę z ptaszkami posyłam na wyzwania :

Magiczna Kartka Wyzwanie mapkowe

Digi Scrap  Wyzwanie Gwiazdkowe

Crafty Cardmarkers #104 Paper Piecing

Crafts 4 Eternity Recipe Challenge R#151 - Glitter and Sparkle

ABC Christmas Challenge  W for Winter Wishes

Crafty Calendar Challenge - All Things Christmas!

CHNC challenge extra for November

Holly Jolly Christmas Challenge Warm Christmas

Just B Creative Crazy 

Aud Sentiments Challenge  # 94  Any Sentiment!
















































A to prezent jaki niedawno dostałam od Margaret , już oprawiony przeze mnie , na pamiątkę , bo taki haft zasługuje na powieszenie :) .




We wtorek wskoczyłam do TOP 3 w The Glory of  Christmas Challenge a dziś w Crafts 4 Eternity Recipe Challenge :) .


Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .


12 komentarzy:

  1. Thanks for sharing this little stunner with us

    Love the little bird houses and the berries.

    Lin
    Crafty Cardmakers

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno przypadnie do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow what a card. A beautiful Christmas card with so many different levels. Thanks for sharing with us at Holly Jolly this week, we hope to see you again soon. All the best Meighan DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Fabulous card! Thanks of much for playing along with the ABC Christmas Challenge. We will have another one tomorrow and hope you will play along again soon!
    ~Lacey
    www.stampandcreate.com
    ABC Christmas Challenge DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous card! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita kartka :D bardzo podobają mi się ostatnio kartki z ptakami i chyba będę musiała jakąś zrobić :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, świąteczna, ptasia kartka. Iście zimowy klimat.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Digi Scrap.

    OdpowiedzUsuń
  8. No niesamowite prace tutaj pokazujesz... Kolejna wizyta i kolejny zachwyt! Cudowna kartka!

    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Digi-Scrap.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O wow. ile warstwa. Niesamowita jest :))
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow what a beautiful card. Love the layers and the papers. Great card and thanks for playing along at Aud Sentiments.

    OdpowiedzUsuń
  11. Just gorgeous - love all the details you've added.

    Thanks for joining us at The Crafty Calendar Challenge.

    Helen x

    OdpowiedzUsuń