wtorek, 31 grudnia 2013

Blejtramik na 18stkę dla Kadziulki


Postanowiłam , że zrobię dla mojej córci blejtramik . Żeby sobie ułatwić , znalazłam kilka wyzwań i wg ich wytycznych powstał ten oto blejtram . Zawsze to łatwiej i  ciekawiej zrobić coś pod dyktando :))))) .

Chciałam , żeby powsatało coś wyjątkowego , dla mojej wyjątkowej Dusi - Kadziulki - Dusiaczka - Duchny , ma tyle tych zdrobnień , że nie sposób wszystkich ich tu wyliczyć , czyli po prostu Klaudii , która 29 grudnia obchodziła 18 już urodziny :) ,  bardzo ją kocham i jestem z niej bardzo dumna !!!! .





Urodzinowy blejtram posyłam na wyzwania :

I Kropka Wyzwanie #4 - "Poświąteczne porządki" - dzwoneczki swiąteczne i Marianne Design Creatables Dies - Eline's Snowflake LR0185

Scrapki Wyzwaniowo  Challenge #89 - Family

Marianne's Design Divas Anything goes with your Marianne Design goodies!! - LR0185 , LR0192 , LR0112 , LR0205 , LR0156 , CR1201

Divas by Designs Anything goes

The Pink Elephant  TPE231 "ANYTHING GOES"

Crafts 4 Eternity Recipe Challenge R#156 ~ Something New - flowers

Charisma Cardz Challenges #49 - Anything Goes

The Squirell and the Fox Challenge #60 - Anything goes

Red Carpet Studio RCS #60 - "New Year's Eve" - new flowers

Creative Craft Challenges 2 #26 Anything goes















































W niedzielę zostałam wybrana jako  Card Mania Honorable Mention :) !!!!


Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .

--------------------------------------------------------------------------------------------

Ten blejtram został wybrany jako :

 TOP 3 w Red Carpet Studio

---------------------------------------------------------------------------------------------


11 komentarzy:

  1. Great design. Thanks for joining our "Anything Goes" challenge this week at Charisma Cardz.

    Hugs from Finland,
    Eemeli {DT}

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week Happy New Year! hugs x

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie postarzone kwiaty! Dziękujemy, że wzięłaś udział w wyzwaniu na scrapki-wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście kwiaty są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gorgeous card with beautiful details....thanks for joining us at Divas by Design!
    xxx Margreet

    OdpowiedzUsuń
  6. This is so chic and elegant! The picture is lovely, too. A beautiful canvas! Thanks for joining in at The Squirrel and the Fox!

    love Mags B x

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous Creation. Thanks for sharing with RCS.

    OdpowiedzUsuń