niedziela, 30 listopada 2014

Wyzwanie #14 "Stempluj na okrągło" - DT PR SZOK

Dziś mamy kolejne sponsorowane przez Lemonade wyzwanie  "Stempluj na okrągło" w PR SZOK, na które to wyzwanie  serdecznie zapraszam, tym bardziej, że wygrana jest naprawdę spora, aż 100 zł na zakupy w sklepie  :) . Ja zrobiłam kartkę świąteczną , dla pewnej osoby, kóra uwierzyła we mnie, w moje możliwości twórcze i zaprosiła jako pierwsza, kilka miesiecy temu do współtworzenia  firmowego bloga :) .



W pracy wykorzystałam : Stempel Okrągły - Boże Narodzenie - Wesołych Świąt 1, papiery : Christmas time - Papier 01, 02 oraz    07 z Lemonade, a także TIME TRAVELER'S zakupiony w Scrap Butiku, poinsencje z Craft Baru i pomponiki z Lemoncraft a także zielony papier czerpany z Namaste :)



Scrap Butik Wyzwanie mapkowe #2 - konkurs

Na Strychu Wyzwanie bożonarodzeniowe
AltairArt Wyzwanie 10 - Kartka Świąteczna

Marianne Design Divas Winter at Marianne Design Divas ! - LR0244, CR1226,  CR1201




































Ostatnio udało m się moją karteczką tagową z kwiatkiem czupurkiem zdobyć wyóżnienie w  ScrapAndMe , bardzo dziękuję  :)

Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .

8 komentarzy:

  1. Przepiękna praca:-) jelonek w szczególności:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna warstwowa karteczka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. This work is really gorgeous, you did a great card, beautiful details!!!
    DT Mihaela- Marianne Design Divas Challenge Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie bogata i az trudno oderwac od niej wzrok. Uwielbiam w pracy kiedy duzo sie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna kartka, bardzo bogata i świąteczna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączam się ze swoim uwielbieniem!!!

    OdpowiedzUsuń