środa, 14 stycznia 2015

Warstwowo w kolarach miłości - DT Namaste


 Ostatnio sama sobie postawiłam poprzeczkę, żeby robić kartki z bardzo dużej ilości papieru czerpanego, robiłam już z 80%,90 %, niedługo planuję zrobić kartkę ze 100% tegoż papieru.Takie kartki, moim zdaniem wyglądają wspaniale. Jednak dzisiaj jako inspirację dla Namaste postanowiłam, że będzie to praca w kolorach miłości,więc pomieszałam papiery biało - czerwone z Rapakivi z białym papierem czerpanym, skomponowałam wszystko warstwowo. Zauważcie jednak, że dla podkreślenia idealnej kolorystyki i nadania wyrazistości kartce, gdzieniegdzie podkleiłam czerwony papier czerpany, w zasadzie to tylko wydarte skraweczki, które z kolei,  posypałam czerwonym mieniącym się brokatem, ale i dodałam również czerwoną soczytą koronkę. Bardzo często używam skrawków papieru czerpanegodo do wielu moich prac warstwowych,w zależności oczywiście, jaki kolor na kartce chcę bardziej podkreślić. Ale przykleiłam też dwie rózyczki z czerwonego papieru,które to zrobiłam pierwszy raz w życiu i które to należały się bardzo długo, żeby dzisiaj upiększyć moją pierwszą w tym roku walentynkową kartkę. Dodałam również tu listki zrobione z zielonego papieru, papieru bez którego nie potrafiłabym sie już obejść.






Projekt Wagi Ciężkiej Wyzwanie z Klarysą
 Scrapy Land #9Anything Goes using any brand of die Scrapy Land sells - Magnolia, Spellbinders ( roses )
Rapakivi  (3)Wyzwanie z Gościem #37































Każdy komentarz czytam z uwagą , miło mi , że masz ochotę podzielić się ze mną swoim zdaniem :) .


10 komentarzy:

  1. Urokliwa karteczka, warstwy jak zwykle wypasione :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Love this beautiful Valentine's Day card! Thanks for playing along with us at Scrapy Land Challenge #9!

    OdpowiedzUsuń
  3. How AMAZING! Love your beautifully layered Valentine's card, Karasiowa! It's wonderful! Thanks for playing in the Scrapy Land Challenge using die cuts! I hope to see more of your pretty projects in the next challenge, too! hugs and blessings, de {Creative Smiles}

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna praca :))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie warstwowany podarciuszek - jest przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała praca, jak zwykle u Ciebie! Dziękujemy za zgłoszenie i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna! podziwiam!!! i dziękuję w imieniu Rapakivi za wspólną zabawę!

    OdpowiedzUsuń