wtorek, 1 sierpnia 2017

Kartka świąteczna - DT Scrap Shop

Kiedy ostatnio kupiłam fantastyczne kolczyki - bombki ( fantastyczne, ale raczej na kartkę, niż na ozdobę uszu ), od razu postanowiłam, że zaraz z nimi coś zrobię.A więc na dziś dla Scrap Shop, przygotowałam już świąteczną inspirację, moją pierwszą taką kartkę w tym roku. Zresztą ja co roku, o tej porze,zabieram się już za tematy bożonarodzeniowe.

 Kartka oczywiście jest warstwowa, w nietypowym jak na Święta kolorze, ale co innego można dobrać do różowych bombek, jak nie różowy papier ;). Pierwsza wersja tej kartki była taka, że i pierwsza warstwa miała być różowa, jednak wyglądało to za słodko, a takiego efektu jednak nie chciałam uzyskać. Dlatego też do craftowej bazy i różowego koloru wybrałam kartkę ze starej książki, z której zrobiłam pierwszą i ostatnią warstwę, co też, wydaje mi się, nieco przełamało ten róż.

4 komentarze:

  1. Rewelacyjna kartka - idealna na Święta w lipcu! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you for sharing your lovely crafting for our August challenge 13 at Love to Craft, Hazel, DT x

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka! Cudna kompozycja :) Dziękuję za udział w zabawie Lato z Lemoncraft i życzę powodzenia! :)
    Lady E
    www.scrapartbyladye.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Very beautiful! Amazing color. Thank you! DT Summer Studio.

    OdpowiedzUsuń